piątek, 20 grudnia 2013

Hejka ihaaaaaaaaaaa!!!! To ja wasza Applejack. Sorry, że wcześniej nie pisałam ale miałam bardzo dużo pracy na farmie Sweet Apple. Nie przedłużając przejdzmy już do rzeczy. Tak jak mówiłam opiszę dzisiaj mojego przyjaciela. Tym przyjacielem jest................Spike:

Spike jest pomocnikiem Twilight. Jest smokiem, ale zachowuje się bardziej jak kucyk. Spike trafił do kucykowej krainy, ponieważ prawdopodobnie jajo w którym był Spike zostało przeniesione do Canterlotu. Potem Spike został przyjacielem Twilight. Spike zakochał się w Rarity i robi wszystko aby go tylko zauważyła. Spike jest szlachetnym smokiem co okazuje się w odc.10 sezonu 3. Spike wtedy zostaje przeze mnie uratowany. Od tego momentu według ,,Smoczego kodeksu'' Spike pomaga mi we wszystkim.( Miałam tego już dość ale on i tak nie ustępował.) Chociaż Spike ma wiele zalet to oczywiście ma wady. Jego najbardziej widoczną wadą jest to, że bierze na siebie za dużą odpowiedzialność. Widać to w odcinku 8 sezonu 3. Wtedy przyjaciółki Spika wyjeżdżają do Kryształowego królestwa na nową misję. Spike aby zdobyć klejnoty do swojego ciasta bierze na siebie całą odpowiedzialność za zwierzaki swoich przyjaciółek Jednak potem dowiaduje się,że opieka nad zwierzakami to nie taka prosta sprawa. Spikowi dobrze jest w Pnywille, ale w odc.21 sezonu2 Spike wyrusza w podróż aby znalezć swój prawdziwy dom. Jednak potem okazuję się że prawdziwy dom Spika jest w Pnyville.
I to już wszystko. A teraz przechodzimy do części z obrazkami i gifami:
My little Spike xD

Godzilla Spike xD
Mam wąsy:) 
What 0-o
That's Gummy xD 
Very funny
Nie uciekniesz mi xD
I to już wszystko na dziś. Jeszcze została tylko moja ulubiona cześć. A mianowicie............Pioseneczka ♥♥♥:
Piosenka smoków. To pa. Kolejnego kucyka postaram się opisać jak najszybciej.
Applejack♥♥♥ 
 

2 komentarze: